McCall Smith, Alexander: Livets skafferi
Sue | 2008-10-17, 20:19
Inte alls så bra som tidigare böcker. Riktigt seg och utan driv. Vet inte om jag är sugen på att läsa fler böcker i serien faktiskt.
Fast jag kanske ger det ett försök till för de har ju varit bra!
[…] och det känns lite som att det går på tomgång även om drivet är bättre i den här än i förra. Ett våldsamt tjat om Makutsis 97% den här gången – mer än vanligt som tyvärr stör […]