Slumpad post: Skatteåterbäring
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Snart på en bänk nära mig

| 2012-04-20, 22:44

Jag har dregglat efter en sen syhelgen för 1,5 år sen då jag fick prova Strömmings. I höstas gick det ihop en hög sytokar på fejan som fick fram ett bra pris från Skövde symaskiner och då var jag rejält sugen men såg inte något direkt behov.

Förra helgen var jag iväg igen och då dök Ann upp med maskinen med enkom för min skull och visade hur snyggt det kan bli. Fast redan innan dess har jag hållit lite koll här och var. En del beställer från england men det är lite special där för Janome (som gör denna täcksömsmaskin) har förbjudit UK att skicka till sverige – tydligen gäller inte garantin här i sverige om man köpt i UK. Hmm… Får man verkligen göra så undrar jag i dessa EU-tider.

Nåja, Stockholm Sycenter som jag köpte min vanliga symaskin av la ut på fejan att de skulle säljasina demoex. Jag kontaktade dem och sen har vi bollat lite. Bollar fortfarande iofs men jag har bestämt mig. På tisdag blir den med all sannolikhet min.



En kommentar to “Snart på en bänk nära mig”

  1. […] slog som tänkt till på en Janome CoverPro 1000 CPX i april men har på grund av axel och sånt inte hunnit testa […]

Kommentera