Slumpad post: Ett tecken
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Parkhede, Maria: Paus i karriären

| 2020-12-26, 17:39

Höll nästan på att lägga ner den en bit in för jag tyckte det blev för mycket. För mycket karriär och sådär. Sen vände det och jag hoppas nu innerligt på en uppföljare!

Finns en del element som jag inte finner trovärdiga men jag kan verkligen bortse från dem och gillar bok.

Alla dessa frågor och funderingar man har som 40+. Jag kan tänka mig ännu mer som skild. Karriär vs att leva? Är inte jobbet en del av livet? Eller lurar man sig själv? Vad betyder något på riktigt? Hur vet man vad som är rätt? Alla är vi olika, har valt olika och av olika anledningar. Lätt att döma andra när man inte ser hela bilden.

Helt klart en inspiration till att i nästa fas av livet inte bo i stan.

Hitta ditt exemplar.



Kommentera