Slumpad post: Nagellack
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Ring abonnemangsavdelning

| 2010-12-17, 22:44

Ja, så var det då dax att ringa Com hem igen. Suck. Efter 46 minuter (kö och snack) så var jag varken klokare eller gladare. Skulle ringa kundtjänst för abonnemangsfrågor sa killen jag pratade med eftersom jag sa att vi nu tröttnat på detta och behöver ett fungerande bredband. De har öppet vardagar 09-18, enligt honom. Suck.

Nu när jag surfade in och kollade hittar jag:

Öppettider Kundservice, abonnemangsfrågor och teknisk support:
Vardagar 8-21, lör- och helgdagar 9-18

Alltså kunde jag ha ringt tidigare ikväll om jag vetat och fått detta ur världen. Suck.

Nåja, nu har jag återigen fått förklara vårt problem, tala om hur vi pingar, tala om hur lamporna på modemet lyser, tala om hur länge John tryckte på knappen när han fabriksomställde modemet (5 sek som borde ha varit 30 sek…).

Givetvis började bredbandet fungera utan problem när jag fått teknikern på tråden så han fick minsann inga förlorade paket när han pingade vårt modem. Känns som en never ending story faktiskt.



Kommentera