BodyCombat
Sue | 2010-04-05, 14:56 Påsken är kvar och schemat inte som det brukar ännu, alltså ingen crossfit ikväll. Istället passade jag på att prova BodyCombat. Flera som går på crossen har sagt att den är jätterolig.
Det gav lite flås och det var lite jobbigt men långa vägar ifrån hur jobbigt crossen eller cirkelträningen är. Sen kändes det lite fånigt med sparkar och slag i någon slags koreograferad version. Nja, det blir nog inte så många gånger för mig, jag vill ha pass där man kan kötta på. Dock kul att ha testat på!
o idag känns det i övre ryggen – mer än på andra pass så nytta gjorde det!! 😛