Slumpad post: Sykväll igen
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Veckans utmaning (vecka 2)

| 2012-06-17, 22:00

Nu ökar vi tiden med 10 minuter. Känner man att man inte orkar så förslår jag att man kör en repris på vecka 1 före man drar igång med vecka 2.

Utöver dagens pass ska du under veckan genomföra två löppromenader. Eftersom vi går en hel del så kan du ju springa desto fortare när du väl springer 🙂

Krav: Minst 30 minuter där du går 2 minuter, springer 1 minut och sen fortsätter så.

Huvudsidanövningsbeskrivningarveckans utmaningalla pass hittills (rss till dem), alla poster om Train Along (rss till dem)  


4 kommentarer to “Veckans utmaning (vecka 2)”

  1. Nina says:

    Fråga, ska det vara 2 min gå och 1 min löpning, då blir det ju lika mycket spring denna vecka som förra?

  2. Sue says:

    Utökningen är tiden och om man inte är van vid denna belastning så är det bra för kroppen att vänja sig pö om pö. Vi har ändå ökat på tiden med 50% 🙂
    Vill även visa att det inte bara är löpningsdelen som är nyttig.

  3. Nina says:

    Ok! Passar mig perfekt, därför blev jag så överraskad. Precis vad jag behöver!

Kommentera