Mer semester
Sue | 2017-07-31, 21:11 Semestern rullar på och nu har John börjat jobba. Vi har jagat en hel del pokémons och fixat hemma. Hyfsat lugnt tempo vilket har varit väldigt skönt!
Picknick på baksidan- Gosedjur upphängda
- Klematis på tomten
- Läxhjälpsbok
- Älskade jordgubbar
- Barn i låda
- I stan på pokémonjakt
- Jag och John på pokénad
- I solen på balkongen
- Grön lunch
- Dags för ny trappa
- Hemgjord pizza