Olika frukostar
Sue | 2021-08-20, 7:41 Vi äter rätt olika frukostar i familjen.
- John kör i princip alltid brödet Gott Gräddat med hushållsost på. En kopp te till
- Joel får just nu mannagrynsgröt och tar hallonsylt på. Dricker gärna någon juice, smoothie eller proviva.
- Simon kör en halv kopp kaffe med mjölk och en sockerbit. Gärna garants apelsinjuice och havregrynsgröt
- Själv kör jag rätt olika beroende på om jag tar med eller äter hemma. Tar jag med frukost är det en burk med fil och hallonsylt, kaffe med havredryck i (Oatleys iKaffe) och två mackor av ett lingonbröd jag köper på Reko 17.
- Raffe kör lite smulor från mina mackor och sen äter han just nu helst ett foder från Furry Friends.
Inte ska det vara smidigt inte!