Slumpad post: Lite nödig
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Sänkt av vaccinet

| 2025-08-05, 20:26

Ju mer kroppen reagerar desto bättre tar vaccinet tror jag sköterskan sa igår.

Låter ju bra för både jag och John har varit tämligen påverkade idag.

Ont i kroppen, sega, varm och kall omvartannant. Jag har haft lite magont.

Bara att hoppas att det går över snarast.



Kommentera