Slumpad post: Flatenrunda
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Fem en fredag – Om och om igen

| 2026-05-01, 20:02

Konstigt med den här på en ledig dag – letade nästan igår. Nåja, nu är den här och det är faktiskt fredag, och temat är om och om igen. Blir spännande att gissa vilka frågorna skulle kunna vara.

  1. Om du fick välja en ny vana nu direkt, vad skulle det vara?
    Handarbeta varje dag.
  2. Om du fick slippa något helt, vad skulle det vara?
    Laga mat när jag inte känner för det? Roligt typ ibland bara.
  3. Om du fick välja en talang att ha, vilken skulle det vara?
    Sjunga vore kul att vara bra på.
  4. Om du fick välja något att alltid ha tid för, vad skulle det vara?
    Handarbeta med andra! Världens bästa grej.
  5. Om du fick välja ett beslut att slippa ta, vad skulle det vara?
    Vad vi ska äta.

När jag läser Elisas svar ser jag att vi har samma på två av frågorna!



En kommentar to “Fem en fredag – Om och om igen”

  1. […] Debutsky, Karoleen, Hannele, Madeleine, Tina, Hanna, Henrik, Christian, Klimakteriehäxan, Susie, Susanne, Emilie, Tony, Carro, Sara, Elin, […]

Kommentera