Fem en fredag – Om och om igen
Sue | 2026-05-01, 20:02 Konstigt med den här på en ledig dag – letade nästan igår. Nåja, nu är den här och det är faktiskt fredag, och temat är om och om igen. Blir spännande att gissa vilka frågorna skulle kunna vara.
- Om du fick välja en ny vana nu direkt, vad skulle det vara?
Handarbeta varje dag. - Om du fick slippa något helt, vad skulle det vara?
Laga mat när jag inte känner för det? Roligt typ ibland bara. - Om du fick välja en talang att ha, vilken skulle det vara?
Sjunga vore kul att vara bra på. - Om du fick välja något att alltid ha tid för, vad skulle det vara?
Handarbeta med andra! Världens bästa grej. - Om du fick välja ett beslut att slippa ta, vad skulle det vara?
Vad vi ska äta.
När jag läser Elisas svar ser jag att vi har samma på två av frågorna!
[…] Debutsky, Karoleen, Hannele, Madeleine, Tina, Hanna, Henrik, Christian, Klimakteriehäxan, Susie, Susanne, Emilie, Tony, Carro, Sara, Elin, […]