Slumpad post: Gårdagen
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

De där bananerna

| 2019-08-30, 7:33

Alla de där bananerna vi fick härom dagen var inte i bra skick (de allra flesta var ok dock) så en av påsarna tog jag bild på och mailade till kundtjänst och reklamerade. Passade på att tipsa om att man gärna kunde få välja gröna bananer och att om någon beställt en udda mängd av något så kunde de kanske ringa?

Fick svar.

Tack för ditt mejl. Den e-postadress som din fråga skickades in på, stämmer inte överens med den e-postadress som vi har registrerad på ditt medlemskap. För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver du ringa oss på kundtjänst. Jag önskar dig en fin dag.

Ringa? På riktigt? Fel epost? Jo, vi har en egen domän och skapar således butiksanpassade adresser för att ha koll på vilka som läcker vidare, och för att öka säkerheten en bit. De landar givetvis alla i min vanliga inkorg men jag kan inte sätta dem som avsändare.

Blev rätt missnöjd men ska nog säga det till själva butiken för detta var nog en central tjänst.

I dagens konkurrensutsatta samhälle behöver supporten vara mer flexibel skulle jag säga. Jag har flera förslag på hur de kan lösa sin support utan att jag behöver inga in, OCH jag kan ha den epostadress som passar mig.



Kommentera