Slumpad post: Berner, Ida: Mitt år med MS
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Klippa

| 2012-02-05, 20:08

Simon har senaste månaderna lärt sig klippa riktigt bra. Nu håller han saxen som man ska och han får till riktigt små bitar.

Anar att Joels ständiga pysslande är rätt inspirerande för honom.

Det är själva städningen efteråt han måste träna på numera. Vi har tränat så det räcker vill jag lova 🙂



En saxslip

| 2011-11-01, 18:23

En annan sak som jag önskat mig var en slip till saxar. Både för att jag behövde vässa mina sysaxar men oxå för att barnen klipper både det ena och det andra nu och då kan det vara smidigt att kunna vässa dem.

Måste säga att den var enormt smidig att använda.

Nu kan vi klippa loss här hemma igen 🙂