Fryst dill
Sue | 2006-07-26, 18:27 John klagade på att dillen såg ut som ogräs så nu har jag klippt ner den en bra bit och lagt i frysen 🙂
Sue | 2006-07-26, 18:27 John klagade på att dillen såg ut som ogräs så nu har jag klippt ner den en bra bit och lagt i frysen 🙂
Temat är baserat på Contempt temat av Blogah med lite kod Michael Heilemann and Kevin Potts.
Blir perfekt när ni ska koka kräftor i höst 😈
Jepp, jag hoppas dock att den växer upp igen så att vi kan plocka färsk – fast säg inte något till John 😆
Hmm… 😯