Slumpad post: En tur till Skåne
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Request timed out

| 2010-10-03, 19:39

Suck. För över en månad sen kontaktade vi Com hem första gången för att fråga om nätstrulet. Sen har det varit lite upp och ner, men oftast hyfsat. Någon dag när John jobbade hemifrån strulade det så då ringde han och de skickade vidare till någon tekniker. Efter ett par dagar och ingen skillnad så ringde jag igen och de sa då att de jobbar på det och skickar sms när de åtgärdat.

Sen har det gått några veckor och vi har inte hört något. Idag var det strul mitt på dagen och jag lackade ur och ringde. Fick prata med en kille som sa att han skulle mejla teknik och fråga om status och sen ringa upp mig. Jag sa att han gärna fick mejla istället. Fast det fick han inte eftersom företaget inte tyckte hans stavning var tillräckligt bra…

Nu får vi se vad som händer. När problemet är löst kan man iaf ringa in och säga att man vill ha avdrag på fakturan.



Kommentera