Nyckelringar
Sue | 2012-08-22, 16:24
En av sytokarna som jag har en del kontakt visade på syträffen här att hon köpt saker för att kunna göra nyckelband.
Hon skulle till och göra en ny beställning så jag hakade på. Oj så mycket skoj det fanns. Fick hålla i mig lite för att inte beställa för mycket onödigt. Bättre att testa lite och sen se om det var något som jag tyckte var skoj.
Hon var med i lördags och då fick jag alla sakerna. Oj så lockad jag är av att fixa ett nytt nyckelband till mig!
[…] nu har jag gjort min första nyckelring. Via Ann så hittade jag en bra tutorial och grejerna var det hon som […]
[…] Är sugen på att göra lite fler nyckelringar så jag beställde lite mer material eftersom jag inte beställde så mycket tunna band förra gången. […]
[…] att göra nyckehållare […]