Lunch och latte
Sue | 2016-03-01, 18:40
Idag lyckades jag och Åsa få till en gemensam lunch. Otroligt roligt att ses!
Vi babblade på i över 1,5 timme och njöt av att utbyta erfarenheter och babbla om ditten och datten.
Solen sken dessutom så ett leende på läpparna hade vi båda.