Bära säng och fika
Sue | 2026-05-10, 9:08 I torsdags kväll hade jag lovat att komma in till stan och hjälpa Sara bära en säng åt hennes 90-åriga moster.
Fantastisk kväll! Jag fick en helt ok parkering och Sara hade fått en precis utanför porten.
Vi lyckades med ganska lite till godo få in sängen både i hissen och bilen. Vi passade på att bära ner en hel hög andra grejer oxå.
Sen bjöd moster Anita på kvällsfika och en hel del fina minnen. Åkte hem med påfylld energi!
Nu har de tagit sig till Åmål med grejerna.
