Slumpad post: Randig kusintröja
English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

En vallmo

| 2026-05-10, 9:13

I fredags var det dags för ullkväll igen. Den här gången hade jag bestämt mig för att göra en blomma. Det var en som testade förra tillfället och det verkade spännande.

Vilken grej! Utan att sy eller på något annat sätt än just våttovning lyckades vi tillverka en vallmo. Två andra hakade på och gjorde liknande. Superkul. Bibbi och en kompis har tydligen själva hittat på metoden för att antal år sen.

Häftigt!

Tanken är att piffa upp campern med den.



Kommentera