English Swedish
| Prenumerera! | Kontrollpanel | Log in 
 

Vrickad fot

| 2026-05-10, 20:04

Idag var det dags för majvändan runt Flaten. Jag skulle iväg på en grej efteråt så jag tog korta rundan. Fick med mig halva gruppen ungefär så det blev perfekt.

Underbart vackert idag med den skira grönskan!

När vi precis nådde fikastället lyckades jag trampa lite snett och vrickade till foten. Det gjorde hyfsat ont men satte mig och fikade. När vi skulle gå iväg sen kändes det helt ok. Nu på kvällen känns den rätt mycket. Joel fick ta kvällsrundan och jag håller tummarna för att det funkar att gå imorgon.



Kommentera