Takbyte på g
Sue | 2026-05-14, 19:33 Idag kom takfirman och började montera ställningen runt huset.
Borde plockat rabarbern före… Nåja, det kommer ju fler år. Mina ekar verkar ha klarat sig men kanske borde jag flytta dem?
Imorgon bygger de klart och vi laddar inför husmålning och att plocka ner allt som inte ligger i platslådor från vinden (så de inte får massa skit på sig).
Om en månad har båda barnen slutat skolan för överskådlig framtid och jag har gått solenergikurs (lördag) och jag och Joel har gått svetskurs (nästa helg), och jag har förhoppningsvis hunnit med en hel hög grejer på mina uppdrag.
En tämligen fullpackad månad känns det som.
