På sin parkeringsruta!
Sue | 2026-05-14, 19:17
I lördags påbörjade meckandet med campern. På söndagen fixade John lite grejer här hemma och i tisdagseftermiddag drog han och Joel till garaget där Tommy var och de fortsatte meckandet. De gick inte helt i mål så igår fortsatte de och efter några få timmar kom de hem igen, och då hade John kunnat ställa den på sin riktiga plats.
Parkeringsplatsen hyr vi i andra hand av en granne som har haft den som reserv för jobbilar men insett att de inte använder den. Perfekt för oss!
Nu ska den ändå in på service på måndag men vi kanske hinner spana in lite grejer först.