Sue | 2008-01-08, 22:27
Ki balans, så hette mitt första Friskispass denna vändan. Jag som i höstas i princip svor på att jag aldrig mer ska köpa träningskort tänker nu köpa ett på Friskis & Svettis trots allt. Fast bara ett förortskort (eller vad de kallar det) för längre än 2 minuter vill jag inte cykla. Gillar att de har mer vanliga pass och inte bara gympa så nu ska jag försöka bli så pass vältränad att jag orkar med passet “station 75” före sommaren.
Insåg dock snabbt vilken dålig form jag är i när jag blev trött av cykelturen till lokalen…
Sue | 2006-06-12, 19:20
Måndag och dax för årets andra pass på Friskis&Svettis. Fick mig att fundera på titeln förra gången… den borde haft denna veckas titel och denna veckas titel borde haft förra veckans titel.
Idag var det dubbelt så mycket folk och hur mycket varmare som helst. Trots att det är 12 juni, klockan hade passerat 18 så var det tokvarmt. När jag tänker efter så var det säkert därför som jag inte orkade så mycket. Jag hade lite funderingar på om det kunde bero på att jag är i dålig form, men så kan det väl inte vara?
Sue | 2006-06-07, 21:05
Idag var det dax. För första gången sen vi köpte huset (köpte, inte flyttade in) så var jag och tränade med Friskis&Svettis. Det fick mig verkligen att fundera.
Plats: Fotbollsplan på stort fält
Väder: Kallt och duggregn
Klädsel: (Tränings)kläder i valfri färg och form
Ålder: 2-85(?)
Ser ni detta framför er, det ska vara ca 100 personer med ovan nämnda klädsel. Dessa skuttar runt och rör på höfter och viftar med armarna i både takt och otakt. Förstår ni? Har ni varit där? Om inte så tycker jag att det är värt att prova. Helt sanslöst egentligen 🙂